שלום רב, אני עובדת בחברת תקשורת כ8 חודשים לפני זמן קצר החלפנו משרד ובעקבות כך המעסיק הוציא אותנו לחופשה מאולצת של כיום וחצי כששאלנו אותו אם הוא מתכון לשלם לנו עבור היום וחצי שלא עבדנו טען כי זאת זכותו המלאה ע"פ חוק וכי הוא איננו מחויב לשלם לנו על היום וחצי האלו חשוב לי לציין כי הוא לא עדכן אותנו מראש אלא כיום לפני המעבר למשרד החדש אני רוצה לדעת האם זה תקין או שהוא איננו פועל כחוק במקרה הזה האם החופשה הזאת אמורה להיות על חשבונו או על חשבוני בתודה מראש
נטלי שלום,
מעסיק יכול להוציא עובדים לחופשה כזאת כל עוד מדובר בחופשה הקצרה משבוע ימים. מדובר בחופשה על חשבון ימי החופשה שנצברו לזכותכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום, תשלומים לעובד הינם נגזרת של היקף העבודה שלו, שכרו וכן ככל שיש הסכם עבודה, אזי גם על פיו. 1. קיים הבדל בתשלומים שמשולמים כגון פנסיה וחופשה שכן אלה משולמים על פי שכר העבודה. לא ניתן לומר האם מד...
המשך תשובה