- - מדובר על הלוואה, על חשבון קרן הפנסיה/ביטוח המנהלים שהפריש לי המעסיק. בטפסי חברת הביטוח, מלבד הפרטים הטכניים שעלי למלא, יש לקבל את חתימת המעסיק. לכן - המעסיק מתלבט ובשלב זה אף מסרב, מחשש לחשיפה מול רשויות המס, מחשש לתקדים בנושא ועוד. רציתי לדעת - האם מדובר במהלך חוקי מצידו?
אדי שלום,
לא ברור לי אילו טפסים ועל מה הוא נדרש לחתום.
לכן גם לא ברור מדוע הוא מסרב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפסקה של שבוע לא פוגעת ברצף ההעסקה. מכל מקום אני לא מבינה מהשאלה במה- למעט בהקשר של תשלום שכר עבודה של שבוע / חודש - אתם נפגעים, וכן לא מובן מהשאלה האם כלל העובדים לא עובדים את אותם שישה ימים כן או ל...
המשך תשובה