- - מדובר על הלוואה, על חשבון קרן הפנסיה/ביטוח המנהלים שהפריש לי המעסיק. בטפסי חברת הביטוח, מלבד הפרטים הטכניים שעלי למלא, יש לקבל את חתימת המעסיק. לכן - המעסיק מתלבט ובשלב זה אף מסרב, מחשש לחשיפה מול רשויות המס, מחשש לתקדים בנושא ועוד. רציתי לדעת - האם מדובר במהלך חוקי מצידו?
אדי שלום,
לא ברור לי אילו טפסים ועל מה הוא נדרש לחתום.
לכן גם לא ברור מדוע הוא מסרב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לטעמי, אם החל"ת עובר הוא למשך יותר מ- 30 יום, עדיף לך חל"ת, כי מן הסתם את מדווחת לביטוח לאומי. בנוסף, הזמן שלא עבדת היה בתשלום? כי אחרת אני לא מבינה את לוחות הזמנים....
המשך תשובה