בס״ד רציתי לשאול, שאלה לגבי טופס 101 ותיאום מס. לפני כ5-4 שנים עבדתי בעבודה מסויימת שהייתה משנית, ובמקביל עבדתי בעבודה עיקרית- כלומר התבקשתי לעשות תיאום מס. העניין הוא שהיום אני ממש לא זוכר אם בטופס 101 ציינתי שאני עובד בעבודה נוספת..וגם איני זוכר אם עשיתי תיאום מס- הכל לא בכוונת זדון. כמובן שכבר איני עובד ב2 מקומות העבודה הנ״ל. בכל מקרה איני זוכר שניקו לי מס 50% בזמן העבודה במקביל ב2 העבודות. רציתי לשאול ולדעת , האם וכיצד ניתן לתקן מצב זה?! והאם אני צריך לדווח לשני המעסיקים שלי? איני מעוניין כלל להסתבך חלילה עם כל עניין המס וכו׳ אשמח לתשובתך, תודה מראש
זו שאלה שיותר קשורה לנושא של מיסוי.
ממליץ לשאול בפורום מתאים
אמליץ לכול הפחות, לאתר קודם את המסמכים בטרם תפנה ליעוץ מאחר והם רלוונטים למתן מענה ראוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
א- לא מדובר בחוק אלא בפסיקה לכל היותר ב-צעד זה יתפרש לרוב כחוסר תום לב של מעסיק ולמעשה קבלת החלטה על פיטורים קודם שנערך שימוע וקביעת עובדות בשטח....
המשך תשובה