שלום רב, לפני כמה חודשים התקבלתי לעבודה בחנות. עזבתי את המקום לאחר כמה חודשים עקב סיבה אישית. קיבלתי את תלושי השכר על החודשים בהם עבדתי, אך הבחנתי כי חסר תשלום על מספר שעות עבודה. כמו כן, לא היה החזר נסיעות על יום אחד. הסקתי כי מדובר ביום הראשון לעבודה, שכן מספר השעות החסרות תאמו את מספר השעות אשר תיעדתי על אותו יום בכתב, ואשר לא תועד בשעון הנוכחות כיוון שטרם ניתן לי מספר עובד. יצרתי קשר עם הנהלת החנות, והובטח לי כי העניין יוסדר, אומנם בנתיים חלפו להם כמה שבועות ולא קיבלתי תשובה. ניסיתי שוב ליצור קשר עם ההנהלה של החנות, אולם האנשים איתם דיברתי בעבר לא עונים לאינספור הטלפונים ולהודעות ששלחתי. כיצד ניתן להמשיך מכאן?
ממליץ לפנות בכתב כדי לקבל את החסר בתשלום
ויפה שעה אחת קודם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נשאלת השאלה האם היו לך מלכתחילה ימי חופשה, האם יש לך ימי מחלה צבורים. ובנוסף נשאלת השאלה מתי העברת למעסיק את אישור המחלה. יש לשים לב שהאמור כאן איננו בגדר יעוץ משפטי ולו בשל העובדה כי אינך מספק את מל...
המשך תשובה