המעביד מחייב אותי לנסוע ברכבי לעיר אחרת מספר פעמים בשבוע בענייני עבודה. הוא מחזיר לי 1.60 ש"ח על כל קילומטר (לאחר הורדות מס הכנסה אני נותרת עם משהו כמו 0.90 אג' לקילומטר). שמעתי כי על פי החוק (או ע"פ איזשהי תקנה) אני יכולה לדרוש כי הוא יחזיר לי חלק מהכסף שאני מוציאה על טסט, רישיון או ביטוח שנתי. ובכך לכסות לפחות חלק מהבלאי של הרכב וירידת הערך שלו. האם זה נכון? ואם לא, איך המעביד מפצה אותי על בלאי וירידת ערך? תודה
שלום,
יש חישוב של עלות לק"'מ הכולל את כל עלויות אחזקת הרכב לרבות ירידת ערך, דלק, ביטוח וכיוצ"ב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אין דרך לצערי, במתכונת התשלום המתוארת על ידך. השאלה איך יתרכן שכלל המשכורת הינה עמלות, האם אין לך שכר בסיס? זאת אמורה להשתכר מינימום שכר מינימום....
המשך תשובה