שלום רב, אני עובד כמעט שנה במוקד שירות, ועד לפני חודש לא היה נהוג לתת הפסקה של 8 שעות בין משמרת ערב לבוקר שלמחרת. לדוגמה, היה מקרה בו עבדתי עד 1 וחצי בלילה ולמחרת ב9 בבוקר. היו גם מקרים נוספים בהם היתה הפסקה של פחות מ8 שעות. במקרה זה קרה מעט פעמים, בעיקר כי שוחררתי מוקדם במשמרות בערב כי החזקתי רכב ולא הייתי רשום להסעה של סוף המשמרת (מה שמנע הרבה מקרים של מחסור ב8 שעות הפסקה) לא היה ידוע לי על החוק הזה עד שהכניסו את הנוהל הזה, לפני כחודש. בנוסף, עקב טעויות מול לקוחות הייתי נקנס בסכומים של עשרות שקלים ואפילו פעם אחת של 200 ש"ח, שנוכו מעמלת המכירות שלי. האם אני יכול לדרוש פיצויים בעקבות המקרים הללו? ומה היקף הפיצויים הצפוי אם כן? תודה מראש
שלום,
חוק שעות עבודה ומנוחה קובע כי תהייה הפסקה של 8 שעות בין יום עבודה למשנהו.
לגבי הקנסות, לא ברור מדוע קיבלת אותם ועל כן אינני יכול להתייחס לעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מה שאתה צריך עשות הוא לנהל רישום מדוייק. אבל אי אפשר להבטיח שבסוף תקבל את מה ש"מגיע" לך אם לא דרשת בזמן אמיתי. אני ממליצה תמיד לא לחכות לנצח עם זה, כי אמנם אתה מוגן ב- 60 שעות בחודש, אבל אם אתה מבצע ...
המשך תשובה