שלום, אשמח להתייעץ אם יש פה מקרה שמתאים לתביעה. רכשתי מכשיר חשמלי רובוטי בחודש נובמבר 23. בחודש פברואר 24 פניתי בפעם הראשונה לשירות לקוחות בגלל תקלה במכשיר. המכשיר נמסר למעבדה. המעבדה החזירה את המכשיר כאשר הדבר היחיד שנעשה זה איפוס המכשיר. בחודש יוני פניתי שוב לתמיכה עקב תקלות חוזרות. המכשיר נמסר למעבדה. המעבדה לא הצליחה לתקן את המכשיר, לא פירטה מה הבעיה ומסרה לי מכשיר משומש אחר, לא שלי. לאחר דין ודברים מול השירות לקוחות אושר להחליף לי למכשיר חדש שאספתי מחנות היבואן בחודש יולי 24. חודשיים אחרי קבלת המכשיר שוב יש תקלה שלא מאפשרת שימוש במכשיר ושוב יש לקחת אותו למעבדה. השאלה שלי, מה אחריות היבואן במקרה זה שתוקף האחריות של המוצר המקורי שרכשתי בנובמבר 23 ייגמר בנומבר ואני מבינה שאני מתמודדת עם מוצר תקול כל כמה חודשים. האם אין אני זכאית להערכת האחריות כך ששנת האחריות תחל החל מקבלת המוצר החדש בחודש יולי 24? תודה
תודה על שאלתך, נשמח אם תצרי עימנו קשר לטלפון: 0536243460. (שיחת ייעוץ חינם).
יצחק כהן, עו"ד, מאסטר במשפטים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ד``ר ועו``ד יצחק כהן
053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום סימה. תודה על שאלתך. לפי מה שהבנתי היה בינכם הסכם פשרה שלא קויים. אני ממליץ על מתן מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים ע"י עו"ד מוזמנת להתקשר אליי. יצחק כהן, עו"ד ...
המשך תשובה