לעו"ד שלום - בבקשה התייחסותך *קבעתי פגישה פנים מול פנים במשרד הממונה על פניות הציבור של קופ"ח הסברתי טענותיי והגשתי תלונה מפורטת בעל פה -בצרוף מסמכים ולאחריו קבלתי מס' פניה. *האם הגשת תלונה בעל פה כמוה כהגשה בכתב? * ומחייבת ברור מצד המשרד וקבלת תגובה לאחר פרק זמן סביר? בכבוד רב
עמיר שלום
תודה על שאלתך.
ראשית- המחוקק מחייב כתב רק במקרים בודדים, כמו למשל בקניית דירה, התחייבות לתת מתנה וכיוצ"ב.
לפיכך, גם תלונה יכול שתיעשה בכתב, ויכול שתיעשה בגישה פרונטלית או חזותית, ועל קופת החולים לטפל בכל פניה של תלונה על שירות לקוי בכל דרך שהיאע לרבות באפליקציה.
שנית- עם זאת, בהתאם לחוק לתיקון סדרי המינהל החלטות והנמקות 1958 (סע' 2א. לחוק) יש לכתוב פניה בכתב ויש על השירות להשיב בכתב .
אשר על כן, על מנת שתיווצר לך עילה בחוק נגדם, מציע שתגיש את התלונה שהגשת גם בכתב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ד``ר ועו``ד יצחק כהן
053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום דניאל. תודה על שאלתך. ראשית- אין חובה בחוק לשלוח מכתב התראה. שנית- החברה יכולה לחייב אותך בעבור מכתב ההתראה רק על פי דין, כלומר רק במקרה וחתמת להם, או בתקנון נקבע שככל והם ישלחו לך מכתב התראה ...
המשך תשובה