בוקר טוב, אנחנו קבוצה של דיירים בבניין בתל אביב המנוהל על ידי חברת ניהול. הבניין מנוהל ע"י חברת ניהול שפשוט לא עושה את עבודתה כראוי, מתעלמת מבקשות, לא מטפלת בתקלות בזמן סביר ובאופן כללי היחס שאנחנו מקבלים הוא מתחת לכל ביקורת. האם שליחת מכתב התראה הוא רלוונטי במקרה כזה? היינו רוצים או שיתיישרו ויתחילו לעשות את העבודה שלהם, או להפסיק את ההתקשרות איתם ולבטל את החוזה בינינו. תודה
אליאור שלום.
טיפלתי במקרה דומה.
אשמח לעזור לכם. מוזמן ליצור איתי קשר בנייד מחר בבוקר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ד``ר ועו``ד יצחק כהן
053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי זהר, תודה על שאלתך. אסור להחליף לדייר את המנעול גם אם לא שילם שכירות (טיפלתי בתיק דומה) חשוב שעורך דין יכין את המכתב התראה ולא לומדים משפטים באינטרנט, מוזמן להתקשר אליי ואעזור לך. יצחק כהן, עו"ד...
המשך תשובה