שלום ברשותי רכב בן שנה, כאשר זו הפעם השנייה בה אני נאלץ להשביתו ולהכניסו למשך מספר ימי אשפוז במוסך. תקלה חוזרת. מהמוסך נמסר לי כי אחריות היבואן אינה כוללת הפסד ימי עבודה, עלויות גרירה, נסיעה במוניות למוסך וממנו, רכב חלופי ועוד ועוד. ואני שואל: האמנם? האם אני אמור להישאר בבית יום יומיים או יתר, לשרוף ימי עבודה, לבטל פגישות, להתנצל שוב ושוב ובפרט כשאין לי אפשרות לבזבז כסף עבור שכירות רכב, ולשאת בנזק שבעצם אמור היה לגרם להם להיכנס ללחץ ולהפסיד כסף. מה ניתן לעשות?
שלום דוד,
אכן מדובר בעגמת נפש רבה. זאת ועוד, לאור העובדה כי המדובר ברכב חדש יש לבחון האם נמכר לך רכב תקול מלכתחילה ואז לפעול בהתאם.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היכן מקור הרטיבות? האם באמצע התקרה או בסמוך לצנרת משותפת? תתקשרי ואלי ואיעץ לך כיצד לפעול 0509000145...
המשך תשובה