לדירה שלנו קיימת פוליסת ביטוח מבנה עם הרחבה לנזקי נזילות וצד ג'. לשנים מתחתינו יש נזקי נזילת מים בתקרה. פנינו לחברת הביטוח, ונציגת שירות תיאמה לנו שרברב. השרברב הגיע, שאל אותנו שאלה טכני שלא קשורה לבעיה שלנו, אני מאמין שזה כדי להעריך, האם אנחנו מבינים משהו בתחום של הצנרת. מבלי לבצע שום בדיקות, קבעה שיש בעיה בצינור משותף. לא קיבלנו את נכונות הסיכום שלו. בהסכמת חברת הביטוח, תיאמנו באופן פרטני שרברב פרטי. השרברב הפרטי סיכם, שנזילה נובעת מצינור מים השייך לדירה שלנו. העברנו את הסיכום לחב' הב', ונציגי החברה תיאמו לנו שוב פעם את אותו שרברב. אותו שרברב באופן ציני, הפעם התחיל לטעון שצנרת של כל השכנים שלנו, נוזלת חוץ מהצנרת שלנו. שרברב הפרטי שהזמנו, מוכן להגיע ולהרחיב את הסיכום שכתב, אך לא בימים הקרובים ולא ידוע מתי הוא יגיע, כי את התשלום שלו, הוא כבר קיבל. איך צריך להתנהג כעת?
שלום ויטלי,
לאור הפינג פונג שאתה מתאר, מציע להביא איש מקצוע ולתקן את הנזק, לאחר מכן לפנות לחברת הביטוח לשיפוי הנזקים (בהתאם לפוליסה התקפה).
כמו גם, מציע מאוד לתעד את כל הפניות לחברת הביטוח ואת האבחנות של איש המקצוע מטעמם.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אין צורך לחכות האחריות היא מהדירה בה אירע הנזק, אתה יכול לפנות אליה לתשלום הנזק ואם היא מתחמקת להגיש תביעה...
המשך תשובה