במהלך חצי שנה אחרונה. טיפול של חברת ביטוח ישיר אשר עובדת עם חברה חיצונית פמי. בעיה בצנרת באמבטיה שפוגעת בצד ג בשכנה למטה. גורמת לנזילת מים. לאחר טיפול ב4 נקודות בהם שילמנו השתתפות עצמית בסך 1800 שח סהכ. והבעיה עדיין לא נפתרה. המים אצל השכנה ממשיכים לנזול ומגיעים לחשמל ומסכנים חיים. חברת הביטוח שלחה מאתר ושלחה מפקח. ועדיין לא הצליחו לפתור את הבעיה. התרענו בפני חברת הביטוח כבר חצי שנה שהנזילה מסכנת חיים. אנחנו רודפים אחרי חברת הביטוח בהמון שיחות. מתכננת אליהם שיתנו לי מענה ראוי ויפתרו לי את הבעיה. הם מצידם לא מסיימים לטרטר אותי במהלך החצי שנה נודע לנו שחברת הביטוח סיימה לעבוד עם חברת פמי. ועכשיו חברת הביטוח מבקשת ממני מטילה עליי את האחריות להביא הצעה משרברב פרטי. שאני מביאה הצעות הם פוסלים אותם בטענה שההצעות יקרות ולא נותנים לי מענה אחר. אלפי שיחות אלפי מפגשים זמן ויקטור הפסד של ימי עבודה עוגמת נפש רדיפה אחרי חברת הביטוח והסברים כול פעם מחדש לנציגים שונים. החברה מציגה נשארת מאוד אדישה ולא נותנת מענה לנזילה ולא נותנת מענה ל1800 שח שכבר כן שילמנו מבלי שיפתרו לנו את הבעיה. המון ריבים מול השכנה שכבר תובעת אותנו שאנחנו לא פותרים לה את הבעיה כול כך הרבה זמן. אשמח לדעת אם יש איך לעזור לנו לתבוע את. חברת הביטוח על כול מה שנגרם לנו ועדיין לא פתרו לנו את הבעיה כבר חצי שנה. חן ומיטל בוקאי נייד
לצערי לא ניתן לענות לשאלתכם במסגרת פורום זה וללא בחינה של כל המסמכים הרלבנטיים שברשותכם לרבות תשובות חברת הביטוח.
אני מציע לכם לפנות ולהתייעץ בכל ההקדם עם עורך דין ולבחון אפשרות להגשת תביעה. כמו כן, כדאי לשלוח לחברת הביטוח מכתב התראה בפקס ובדואר רשום עם אישור מסירה (לא להסתמך על שיחות טלפון בלבד).
אם השכנה הגישה תביעה לבית המשפט עליכם להודיע על כך לחברת הביטוח בכל ההקדם האפשרי.
בהצלחה, אבירם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהחלט שאת יכולה לתבוע אם את שוכרת אז את בעל הדירה ואם את משכירה (בעלים של דירה) אז את הדירה המזיקה מוזמנת לפנות אייעץ לך כיצד לפעול 0509000145...
המשך תשובה