שלום, יש לנו הצפה בעקבות סתימה. פינינו את המים. התקשרנו לחברת הביטוח אבל אין מענה, אלא מועברים למוקד שבו עונה אדם ומבקש להשאיר הודעה. השארנו כבר 4 הודעות במשך 4 שעות, ולמרות שהובטח שיחזרו אלינו תוך שעה, עד עתה לא חזרו אלינו. משיחת טלפון לשרברב שבהסכם התברר שאינו יכול לפעול מטעם הביטוח ללא קריאת שרות מהחברה. אך כאמור, לא מתאפשר לנו לפתוח קריאה כי אין מענה אלא רק השארת הודעה... כמה זמן אמורים לחכות שיחזרו אלינו? מוגדר בחוק שהם צריכים לתקן בתוך פרק זמן מקריאת השרות, אבל הם לא מאפשרים לפתוח קריאה כזו. כמובן שבינתיים אין אפשרות להשתמש במים כי זה גורם להצפה. תודה על הכוונתכם.
שלום, זהו פורום משפטי. זהו אינו מוקד שירות של חברות הביטוח וגם לא מוקד תלונות הציבור שלהן. עליך לפנות אל חברת הביטוח שלך. אם אין מענה, עליך לפנות שוב או להמתין עד שיחזרו אליך. בכל אופן על חברת הביטוח לחזור אליך "בזמן סביר".
בהצלחה, אבירם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לבדוק מה הסיבה לנזילהאם היא קשורה אליך אתה אמור לשאת בהוצאה אם התקלה נגרמה בגלל פעולה של הוועד או חברת הניהול אם אמורים לשאת בהוצאות...
המשך תשובה