שלום לכם, יש לי משפחה עם 2 ילדים בדירה קומה 4. קנינו את הדירה לפני 3 שנים. כמעת שבועיים, הייתה לנו בעייה של נזק מים במטבח. התקשרתי לסוכנות הביטוח של המשכנתא כי לפי החוזה הם מכסים הכל. חשבתי בהתחלה שזה בגלל הסיפון מתחת לכיור ומשהו קטן אלא הנזק הולך גם לשכן שלנו בקומה 3. התקשרתי לביטוח והם אמרו למצב הזה, הם מכסים. שלחו לנו בעל מקצוע מחברה ספציפית ע"מ לפתור את הבעיה. הם בדקו וחשבו בהתחלה שזה בגלל הצינור או סיפון. הם החליפו את זה ל 5 דקות ורצו לקחת את ההשתפות עצמית של 450 ש"ח כרגיל. אמרתי להם בסדר גמור רציתי לשלם להם אבל לפני שאתם הולכים נלך למטה ולבדוק מה קורה אצל השכן שלנו. ירדנו למטה ולאחר מכן התברר שהמצב יותר מסובך. בעל מקצוע אמר לנו נעשה את זה בפרטי ללא לעבור על הביטוח ותיקח מישהו יותר מקצועי בזה. הוא רצה שאני משלם לו 250 ש"ח במקום 450 ש"ח ,לקחת מישהו אחר לשלם לו 450 ש"ח להשתתפות עצמית שוב. אמרתי לו שאני לא רוצה. אם אני משלם לך אתה עושה את העבודה מהתחלה עד הסוף. בסוף הוא התעצבן, לא רצה לקחת את הכסף של הביקור של 50 ש"ח, ועשה לנו חשבונית עם כותרת "מתנה ללא תשלום" בסוף לא פתרנו את הבעייה עדיין. הים, התקשרתי לביטוח והם אמרו בסוף שאני צריך לשלם 400 ש"ח לבעל מקצוע הזה שלא סיים את העבודה שברח שבוע שעבר ולשלם שוב מישהו אחר שיבוא לתקן את הבעייה. אני ממש לא יודע מה לעשות. אני עולה חדש וזה קשה לנו להסתדר במצבים כאלה. מה אתם חושבים? מה אני יכול לעשות? אני יכול לטבוע? מבחינתי, אם אני משלם כל חודש 120 ש"ח לביטוח מבנה זה בשביל מצבים כאלה. תודה רבה לעזרה שלכם
במידה וביטוח המבנה מכסה נזקי מים, דרוש מחברת הביטוח לשלוח אדם אשר יפתור בעית הנזילה באופן יסודי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לבדוק מה הסיבה לנזילהאם היא קשורה אליך אתה אמור לשאת בהוצאה אם התקלה נגרמה בגלל פעולה של הוועד או חברת הניהול אם אמורים לשאת בהוצאות...
המשך תשובה