לכבוד חברת הביטוח AIG לידי בת שבע מנהלת מחלקת ספקים הנדון : שחר נזקי צנרת בעיית נזילה לפני חודש פנה אלי השכן מלמטה והתלונן שיש לו רטיבות במטבח , במרפסת ובסלון. הלכתי לראות ואמנם זה כך.פניתי לחברת הביטוח . האיסטלטור בפעם הראשונה אמר שצריך לחכות שבועיים לראות אם זה מתייבש,לאחר שבועיים המצב החמיר. האינסטלטורים בפעם השניה באו ופתחו שש בלטות והלכו, בפעם השלישית הודיעו לי שהם יבואו בין השעה 10-14. בשעה 14 הם לא הגיעו הם הגיעו בשעה חמש וחצי בערב חצבו את הקיר ואמרו שיש בעיה בשתי מוקדים והנזילה הייתה במים הקרים.בפעם הרביעית הם סגרו את הבלטות וטענו שהבעיה נפתרה. בתאריך 12 בפברואר פנה אלי השכן שוב וטען שהנזילה אצלו יותר גרועה והמצב חמור מאד. במקום לשפר את המצב האינסלטורים של חברת שחר הרעו את המצב. בפעם החמישית בתאריך 14 לפברואר האינסטלטורים טענו שנזילות של השכן היא בגלל המים בעבר יש להמתין . ביום שלישי השכן טען שיש לו נזילות והוא שם דלי פניתי שוב לחברת הביטוח נקבע שהאנסטלטורים יבואו ביום שישי ב-15 לפברואר בין השעה 9 בבוקר לאחת אחרי הצהריים . בפעם השישית הם באו קצת אחרי השעה אחת , הם ראו את הבית של השכן ואת המים שנוזלים לו מהתקרה של השכן . הם לא באו על מנת לעבוד אלא לראות . ציינתי לפניהם שמדובר בעבודה גרועה מאד מאחר והם לא איתרו את התקלה . האינסטלטורים מחברת שחר פתחו אפא שנוח להם, פתחו שתי מוקדים שאין להם שום קשר עם הנזילה. חברת שחר הריעה את המצב. נתקענו עם נזילה גדולה יותר(כל העבודה שנעשתה ע"י חברת שחר נזקי צנרת מצולמת ותוגש כראייה לבית המשפט). אני אגיש חוות דעת מומחה לבית המשפט. אני מבקש להחזיר את שני השקים שנתנו לחברת אני מציין שחודש וחצי הבעיה לא תוקנה . אני דורש עוד היום לשלוח לי באפן דחוף בעלי מקצוע אחרים שיתקנו את התקלה באופן יסודי. אני רוצה לציין שהשכן מאיים עלי בתביעה משפטית נגדי במידה והבעיה לא תיפתר היום, מחר בבוקר אפנה לעו"ד שיטפל בבעיה ואתבע אותכם ואת חברת שחר בגין כל הנזקים הישירים ועקיפים כתוצאה מעובדה רשלנית ולא מקצועית. העתקים: 1. האגודה לתרבות הדיור, גבעת שמואל. 2. האגודה להגנת הצרכן. שאלות לעו"ד: 1. חברת שחר נזקי צנרת ביקשו שאכתוב את הצ'קים על שם האינסטלטורים שביצעו את העבודה למרות שהקבלה היא על שם שחר נזקי צנרת, האם זה חוקי? 2. לאור המכתב הנ"ל מה הצעדים שאתה מציע לי לנקוט כנגד חברת הביטוח וחברת שחר. תודה, אבי
חברת שחר היא האחראית על העבודה ועל קבלני המשנה מטעמה אין זה משנה שהתשלום בוצע לקבלן משנה.
בכדי להקטין את הנזק פנה לאיש מקצוע מטעמך ותקן את הליקוי.
את חשבונית התיקון הפנה לחברת הביטוח שלך ודרוש את התשלום עבור תיקון הליקוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לשלוח מכתב התראה למי שמרסס כמו כן יש לפנות למועצה, במקביל להביא מסמך רפואי על הנזק שנגרם בשל הריסוס, ואם לא מפסיקים יש לפנות בעזרת חוות דעת רפואית לבית המשפט...
המשך תשובה