מזה מספר שנים אני מבוטח בביטוח זהב של קופ"ח מאוחדת הכולל ביטוח סיעודי. בשל עיקול (לא מוצדק) שהוטל על חשבון הבנק שלי לא שילמתי את תשלומי הביטוח במשך כ-6 חודשים. לפני כשבוע הוסר העיקול, ופניתי למוקד מאוחדת על מנת להסדיר תשלום החוב. נאמר לי כי הביטוח שלי הופסק לפני כשבועיים (סוף ספטמבר) וכי נשלחו לי הודעות על כך. עם זאת, טענו כי ניתן לחדש את הביטוח במקביל לתשלום החוב, למעט הביטוח הסיעודי - שנעשה דרך חברת הפניקס. משמעות הדבר מבחינתי היא הצהרת בריאות חדשה והחרגות או דחייה, למרות שעברו רק שבועיים ממועד ביטול הביטוח. ברצוני להדגיש שלא קיבלתי כל הודעה על ביטול הביטוח. מה עושים?
חוק חוזה הביטוח קובע מפורשות שחברת ביטוח יכולה לבטל פוליסה עקב אי תשלום פרמיה במתן הודעה למבוטח בדואר ב 2 הודעות נפרדות בהפרש של 15 ימים בין ההודעות.
פנה לחברת הביטוח ודרוש מהם להציג בפניך את את ההודעות שנמסרו לך, לטענתם. במידה ואין להם מסמך המאשר כי נמסרו לך ההודעות בגין ביטול הפוליסה אזי הפוליסה לא בוטלה כדין וניתן לדרוש מחברת הביטוח להקים את הפוליסה כאילו לא בוטלה מעולם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהחלט שאת יכולה לתבוע אם את שוכרת אז את בעל הדירה ואם את משכירה (בעלים של דירה) אז את הדירה המזיקה מוזמנת לפנות אייעץ לך כיצד לפעול 0509000145...
המשך תשובה