חמותי קנתה לפני כשלוש שנים מכונת כביסה דרך 'שירות מזור' - שירות תיקונים למוצרי חשמל, המספק גם שירותי מכירה וביטוחים. לאחר שתמה האחריות המגיעה עם המכונה (כתום שנה מיום הקניה), הציעו בשירות מזור לאמי לבטח את מכונת הכביסה דרכם - והיא קנתה מהם ביטוח לחמש שנים. לפני כחודשיים התקלקלה המכונה, וטכנאי שהגיע לבדוק אותה כעבור מספר ימים, ב18.2, אמר שהתקלקל חלק מסויים (הטיימר) שלא היה בידיו, ושצריך להזמינו מהחברה. הוא הבטיח שברגע שיגיע החלק המיוחל יבואו להתקין אותו. הטכנאי בושש להגיע וחמותי התקשרה לשירות מזור שוב ושוב, ובכל פעם אמרו שהחלק עדיין לא הגיע, בלי לספק הסבר או לתת איזשהו צפי. בסופו של דבר היא נאלצה לקנות מכונה חדשה. הטכנאי הגיע עם החלק לתקן את המכונה ב 13.4. חמותי פנתה לשירות מזור בבקשה לקבל בחזרה את עלות הביטוח והם סירבו. רצינו לדעת לדעת האם יש טעם לתבוע את שירות מזור.
ישי שלום רב,
במקרה זה החברה לא התנערה מהשירות ומאחריותה הביטוחית. לכן, לפני נקיטת הליכים כלשהם ממליץ לבדוק בפוליסת הביטוח האם קיימים זמני טיפול מוגדרים לטיפול בתקלות מהסוג האמור בשאלתך. במידה והחברה חרגה מזמני הטיפול אליהם התחייבה הרי שראוי לפנות בפניה למחלקת תלונות הציבור בחברה (במידה וקיימת מחלקה שכזו) ו/או לאגודה למען הצרכן על שירות לקוי שניתן לאימך, למרות תנאי הביטוח שמתחייבים לזמני תיקון אחרים.
בברכה,
עו"ד אילן זריהן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אין צורך לחכות האחריות היא מהדירה בה אירע הנזק, אתה יכול לפנות אליה לתשלום הנזק ואם היא מתחמקת להגיש תביעה...
המשך תשובה