שלום רב בטרם נסיעתנו המשפחתית לחופשה באירופה ביצענו ביטוח חינם בחברת האשראי. נאמר לנו טלפונית שהנ"ל כולל כבודה. איתרע מזלנו ומזוודתינו אבדה ונמצאה רק כעבור 3 ימים.מכיוון שחוץ מללגופינו לא היו לנו בגדים נוספים (וגם לא ידענו אם ומתי תימצא המזוודה) רכשנו בגדים בסכום סביר. כעת חברת האשרי טוענת שמכיוון שהמזוודה הגיעה אלינו לבסוף, איננו זכאים לשום פיצוי (ומה היינו אמורים לעשות עד שהגיעה המזוודה?) האם ניתן לתבוע בתביעות קטנות? תודה
שלום ענת,
התשובה לשאלתך מצויה בגוף פוליסת הביטוח אותה רכשתם (אשר מהווה הסכם לכל דבר ועניין).
בבדיקת תנאיה וסיגייה של הפוליסה תמצא תשבותך בעניין הזכאות / שלילת הזכאות לקבלת פיצוי מקום בו מוחזרת אליכם בסופו של יום המזוודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבל ביצענו את הביטוח יום לפני הנסיעה טלפונית, לא ראינו את התנאים אלא הם נאמרו בכלליות בטלפון. (הפוליסה הגיע רק לאחר הנסיעה)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
התנאים הכלליים של הפוליסה מחייבים. יחד עם זאת ישנה חובה על חברת הביטוח למסור העתק מהפוליסה לידי המבוטח ויש מקרים בהם היא לא תוכל להסתמך על תנאים בפוליסה במקום בו לא מסרה עותק ממנה למבוטח. הייתי מציע לקבל ייעוץ פרטני שכן במסגרת הפורום ובהיעדר נתונים ומסמכים קשה לתת יעוץ אישי.
בהצלחה.
אסף רוטשטיין, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אין צורך לחכות האחריות היא מהדירה בה אירע הנזק, אתה יכול לפנות אליה לתשלום הנזק ואם היא מתחמקת להגיש תביעה...
המשך תשובה