נתקענו במעלית במשך 50 דק כאשר כל העת מנסים לעכב אותנו מחברת הניהול של הקניון ומורים לקרובי משפחותינו לא להזמין מכבי אש וכי לא צריך. משהתעכבו התקשרתי למספר של חברת המעליות ואלה שחשבו שזה מחברת הניהול של הקניון (כנראה דברו איתם קודם) אמרו לי לחכות לטכנאי 40 דק כי אין להם טכנאים בירושלים! ואז שאלתי אותם אם להזמין מכבי אש והם אמרו שאם אזמין אשלם על זה ... שאלתי מי ישלם אני? ענו:לא אתה אלא אתם החברה שמנהלת את הקניון.... משהבנתי כך התקשרתי למכבי האש שאמרו שכבר הזמינו אותם...וכי הם בדרך. לבסוף המעלית זזה עוד קצת לחברת הניהול הכניסו לי כסא לתוך המעלית הוציאו את הילד ואח"כ אותנו ... לאחר מכן הגיע מכבי אש שאמר לחברת הניהול שהם עשו מעשה חמור בדרך שהוציאו אותנו וכי הם סיכנו את חיינו ומששאלתי את המכבי אש לסיבה הוא כעס ולא רצה לתת מידע ...רק הסביר להם איך לעשות פעם הבאה ... לדעתי לא אכנס למעליות בתקופה הקרובה מעבר לסיוט אלא בגלל בזלזול והחוסר רגש עד שמוציאים משם. אציין שגביתי מספרי טלפונים מעדי ראיה וכן סרטונים לתמונות מהחילוץ שלנו. אודה לתגובת עו"ד האם ישנה עילה לתביעה.
שלום רב,
ניתן לתבוע בגין האירועים.
בברכה,
אופיר.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר