אשתי שהתה בקיץ האחרון ביוון בנופשון עם חברה. נקנה מחברת נופשונים גדולה בישראל. בזמן שישבו בכסא נוח על שפת בריכת המלון נפל עליה חלון/מתרס שלא היה מאובטח כראוי והיא נחבלה. פונתה לבית חולים באמבולנס ונערכו לה צילומים ובדיקות. הכל על חשבון המלון. לא נמצא נזק לטווח ארוך והוחזרה למלון. שהתה אחר כך יומיים בחדרה בעקבות הפגיעה עד שובה לישראל. בישראל הייתה בשבוע מחלה וסובלת מכאבים עד היום. היה לה ביטוח של חב' כרטיסי אשראי שלא מכסה נזק של כאב וסבל. פניתי בכתב למלון בדרישת פיצוי ולא הגיבו כלל. מה מומלץ לעשות?
שלום רב,
אינך יכול לתבוע את בית המלון בארץ ועליך לתבוע שם לפי הדינים הנוהגים שם.
צודקת חברת הביטוח של כרטיס האשראי שאינה מפצה בגין כאב וסבל. הפיצוי שניתן על ידה הוא אך ורק בגין הוצאות רפואיות שהוצאת שם, ככל שהוצאת.
בברכה,
אופיר.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר