שלום, התחלתי עבודה חדשה, ומאחר שעבדתי רק תקופה חלקית בחודש הראשון, המשכורת שקיבלתי הייתה בערך 5000 ש"ח. לשם הבהרה, בחודש שאחריו המשכורת הייתה כפולה כי זה היה חודש מלא. הצהרתי בטופס 101 שאין לי הכנסה נוספת, ולמרות זאת מנהלת החשבונות הורידה מהמשכורת הראשונה, של 5000 ש"ח, 25% מס. כשהערתי על זה, מנהלת החשבונות שלחה אותי לעשות תיאום מס - וזאת למרות שאין לי הכנסה נוספת, והצהרתי זאת. האם זה תקין?
שלום רב,
גם אם חשבת השכר פעלה שלא באופן הנכון, עומדת בפנייך האפשרות להגיש דוח להחזר מס בסוף השנה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כמובן אבל זה אומר שהכסף יחזור אלי רק בשנה הבאה. השאלה היא האם זו התנהלות תקינה? במידה ולא, אני יכולה לפנות ולבקש שמקום העבודה ישיב לי את המס
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהחלט אפשר לבקש תיקון במהלך השנה ממקום העבודה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר