שלום רב חיה, אני נדרשת כעו"ד (מתחילה) לפתוח תיק עוסק מורשה. אני מעוניית כרגע, לנהל את החש' לבד - ההכנסות צפויות להיות נמוכות בהתחלה, :-( הומלץ לי לפתוח 2 חשבוניות עסקיים שאחד מהם ישמש עבור עבור הפקדות, אליו יועברו כספי פיצוי וכו' מחב' ביטוח אשר כוללים שכר טרחה ,ומהסכום שיופקד יהיה עלי להעביר את סכום הפיצוי ללקוח ואז להעביר לחשבון העסקי השני את שכר הטרחה יחד עם הנפקת חשבונית. שאלותיי, 1. האם ההתנהלות הזו נכונה. 2.האם עלי להנפיק קבלה עבור הסכום מחברת הביטוח?, ואז להעביר לחש' השני ולהנפיק חשבונית שכר טרחה בלבד? 3. האם עלי לנהל 2 ספרים. 4. האם עלי לדווח על 2 חשבונות הבנק למס הכנסה ומע"מ בעת פתיחת התיק אודה לתשובת כך וכן הכוונה נוספת מעבר לשאלותיי ככל וישנה. תודה רבה. ליאת