אני עוסק פטור. רציתי לשאול מה עליי לרשום בקבלה כשהלקוח משלם לי בהעברה בנקאית? האם את פרטי הבנק שלו או את פרטי הבנק שלי? (בעבר רשמתי את שלי, אך נאמר לי שאפשר להשאיר ריק, ורק לציין את אופן ההעברה כהעברה בנקאית). האם אני יכולה להתחיל מעכשיו לציין את הפרטים הנכונים ומה עליי לכתוב? תודה מראש
שלום רב,
בקבלה המוצאת על ידך יש לציין את שם המשלם, תאריך, אופן התשלום האם מזומן,אשראי, ההעברה הבנקאית (הוספת פרטי חשבון הבנק המשלם ולא חשבון הבנק שלך).
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר