שלום, אני עובד כמורה במשרד החינוך עם עבודה נוספת ולשלם מילוי טופס 101 אני צריך עזרה. העבודה כמורה הינה עבודתי העיקרית אך אני עובד רק 4 ימים בשבוע, כך שאיני עונה להגדרת "משכורת חודש". עבודתי השניה מגיע עד כדי כ-6 שעות בחודש. השאלות: 1. כיצד לבחור "פרטים על הכנסותי ממעביד זה". 2. כיצד לבחור "פרטים על הכנסות אחרות". 3. האם צריך לבצע תיאום מס. תודה
שלום רב,
על אף העובדה שאין מדובר במשכורת חודש, תגדיר בטופס את עבודתך כמורה כעבודה עיקרית ואת העבודה השנייה כנוספת.
אתה אכן נדרש לעשות תיאום מס על הכנסותך.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר