שלום, התחלתי עבודה חדשה ואני צריכה למלא טופס 101 ויש לי שתי שאלות. 1. יש לי טופס 101 במקום אחר, שבו אני מקבלת תשלומים קטנים מידי פעם. 2. אני מקבלת מלגת לימודים, בסכום של מה אני אמורה לסמן בחלק של כ3000 ש"ח בחודש. מה אני אמורה לסמן בחלק 5 - פרטים על הכנסות אחרות ובחלק 8 - בקשת תיאום מס? האם אני אמורה לצרף טפסים כלשהם? (אין לי תיאום מס כיוון שעד היום עבדתי רק במקום אחד)
שלום רב,
במקרה זה עלייך לבצע תיאום מס במשרד מס הכנסה (פקיד שומה) במקום מגורייך. את טופס תיאום המס יש להציג למעסיק העיקרי אצלו את מועסקת
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר