היי, לקחתי עוד משרה ועשיתי תיאום מס, אך לאחר מכן לא התחלתי לעבוד והמשרה התבטלה, במשרה הראשית שילמתי מס גבוה ממה שהייתי צריך. השאלה שלי היא איך ניתן להגיש החזר מס במקרה כזה?
אם השינוי הוא במהלך השנה - אפשר לפנות למס הכנסה ולעשות תאום מס חדש.
תעביר את האישור החדש לחשב השכר במקום עבודתך - מערכות שכר מחשבות את המס לשנה - וחישוב המס אמור להיות מתוקן על בסיס אישור התאום החדש.
בכל מקרה , כדאי לבדוק בסוף שנה את נושא המס - אם יש החזר - צריך להגיש דוח שנתי להחזר.
אם השנה כבר הסתיימה - צריך להגיש דוח שנתי כדי לקבל את ההחזר.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ברגע שהמשרה השנייה לא יצאה לפועל הלכתי למס הכנסה כדי לתקן, אבל הם לא קיבלו את זה כי טענו שצריך מכתב סיום העסקה. ביינתים כבר עברה שנה מאז, אז הדרך היחידה היא החזר מס, אבל שוב אין 106 וכו' כי בפועל לא עבדתי שם.
תודה על המענה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם עברה שנה - אז החזר המס יכול להיות רק בדרך של דוח שנתי. צריך להביא 106 מכל המעבידים שלך. אם לא עבדת - אז ברור שאין 106.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כלומר האם מס הכנסה במקרה כזה בודק ורואה אשר בוצע תיאום מס בשנה העוקבת וידרוש הוכחה שהסכום המוצהר לא היה נכון, שהרי אין טופס 106 ואין מכתב סיום העסקה.
תודה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר