שלום וברכה, במקום העבודה הנוכחי מילאתי טופס 101 אבל שכחתי לסמן שאין לי הכנסה אחרת. רואה החשבון של העסק הוריד לי בערך שליש מהמשכורת מס הכנסה, למרות שלא היה אמור לרדת לי בכלל, כי הוא הסיק שיש לי עוד עבודה ופשוט לא עשיתי תאום מס. אין לי עוד הכנסה. סתם הורידו לי. האם ניתן לעשות משהו מלבד לבקש החזר בסוף שנת המס? מעוניין לחסוך טירחה ובטח לא מעוניין לחכות שנה בשביל זה. תודה.
שלום,
תעדכן את כרטיס העובד שלך "( טופס 101) . תוודא שמתקנים את הנתון גם במערכת השכר.
זה אמור לסדר את חישוב המס ( כי חישוב המס הוא לשנה קלנדרית ) - בחודש הבא . [ אם הטעות היא בדצמבר אז אין "חודש הבא " באותה שנה - ואז אין ברירה אלא להגיש דו"ח למס הכנסה. אבל אם מדובר בתוך השנה - אז זה ניתן לתיקון בחודש הבא. ]
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר