כשתי טלפון סלולרי מחו"ל, ושילמתי ליו 35% מס כחוק, כפי שנדרש ממני ביחידת הדואר כשאספתי את המוצר. לצערי, לאחר הפתיחה התברר כי המוצר פגום, והחזרתי אותו למוכר בחו"ל. ברצוני לקבל את המכס ששילמתי בחזרה, ואין לי מושג איך עושים זאת. לפני ששלחתי את מהוצר ניסיתי ללא הצלחה להתקשר לכל אחד מ-4 הטלפונים שמצאתי שקשורים למכס - ללא מענה בשום שלב. כתבתי להם ישירות, וגם כתבתי פניה דרך האתר של רשות המיסים אגף המכס. לא קיבלתי כל מענה. כדי לא לפספס את לוחות הנמזנים שבהם אני נדרשתי להחזיר את המוצר כדי לקבל החזר כספי מהמוכר, שלחתי אותו.ים על החזר כספי בגין הרכישה, ועל מספר דבר הדואר ששלחתי. אין לי מושג איך מקבלים את הכסף של המכס בחזרה.
לפי המדריך ליבוא אישי שמפורסם ע"י מס הכנסה :
" מי שייבא טובין, שילם את מלוא המסים החלים עליהם ולאחר מכן התגלה בטובין פגם שהיה בטובין עוד טרם היבוא או אי התאמה להזמנה, רשאי להחזירם לספק ולאחר ההחזרה לפנות בבקשה להחזר המסים ליחידת דואר חבילות הקרובה לאזור מגוריו. אם החבילה הגיעה באמצעות חברת שילוח בינ"ל יש להגיש את הבקשה במחלקת תפ"ג (תביעות, פקדונות, גרעונות) בבית המכס נתב"ג.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מהי יחידת דואר חבילות? סניף או סוכנות של דואר ישראל? או של המכס?
ומה למען השם עושים כאשר אין תשובה באף טלפון של המכס?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר