שלום! אני צריך לעשות החזר מס מהשנה שעברה בעקבות עבודה בשני מקומות. הבנתי שאני צריך להביא טפסי 106 משני המעסיקים. צצו לי כמה בעיות ויש לי כמה שאלות: 1. מעסיק אחד שלח לי טופס המפרט את שעות העבודה שלי בשנה שעברה. בכותרת הטופס נכתב כי הוא מגיע "במקום טופס 106", ומהווה תחליף. האם הדבר קביל אצל פקיד השומה? 2. הטופס של המעסיק השני הגיע לביתי קרוע (בצירוף הודעת התנצלות מהדואר), וחסר ממנו חלק. מהמבט שלי נראה לי שלא חסר משהו חשוב. הפרטים האישיים שלי, והפירוט השנתי נותרו שלמים. הדבר הקרוע הינו הפינה השמאלית בראש הדף, שם בדרך כלל נמצאים פרטי העסק. האם אפשר להשתמש בטופס הקרוע? 3. חוץ מהטפסים האלה מה עוד אני צריך לצרף? וכמה זמן בערך אמור לקחת התהליך מרגע הבקשה שלי? תודה רבה וחג שמח!
אין כללים ברורים בזה. אבל הממוצע
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אין כללים ברורים בזה. אבל הממוצע
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אין כללים ברורים בזה. אבל הממוצע
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר