שלום. אני עובדת בחודש ינואר בחברה א' בה אמורה לקבל משכורת של בערך 7K . (חודש ינואר הנו חודש אחרון לעבודה) כמו כן עובדת בחברה ב' בה אמורה לקבל משכורת של 300 שח כל חודש וגם עבור חודש ינואר. נאמר לי מחברה ב' שאני אמורה להנפיק תאום מס. הגעתי למס הכנסה ואמרו לי שהיות וחודש ינואר הוא חודש אחרון בחברה א'. לא כדאי להגדירו כעיקרי. אלא כמשני. (וגם את חברה ב' כמשני, כאילו אין לי עיקרי לעת עתה עד מציאת עבודה חדשה) מאחר ואם אני מגדירה את א' לעיקרי , לא ניתן לאחר מכן להגדיר עיקרי אחר. למה לא ניתן להגדיר עיקרי אחר במהלך השנה? הסכומים מאוד קטנים ואני לא מבינה למה יש בעיה להגדיר את א' עיקרי ואז בעת מציאת עבודה אחרת להגדיר עיקרי אחר. וכמובן לעשות שוב תיאום מס חדש לשנת 2015. יצאתי מבולבלת. מה עליי לעשות? אנא עזרתכם תודה רבה רבה
העיקר שהנתונים של השכר יהיו נכונים. בסוף התוצאה שתתקבל זהה.
שתעשי שוב תאום מס תבואי עם הנתונים של ההכנסות שהיו בשנת 2015 עד לרגע התיאום והמס שינוכה יהיה הנכון.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר