יש אפשרות בעמותות עם סעיף 46 לענין תרומות להוציא קבלות שנתיות עבור הוראות קבע שניתנו במהלך השנה. משום מה אנשים התחילו לבקש ממני להכניס את מס החשבון שלהם בקבלה השנתית שמאגדת את סכום הוראת הקבע שהתקבלה במהלך השנה. האם זה הדרישה הזו חוקית? א"כ אשח לקבל מקור לבקשה ולדעת כיצד צריך לצרף את פרטי החשבון ז"א עם פרוט עבור כל גביה שנעשתה במהלך השנה או רק מופע יחיד של פרטי החשבון עבור כל החודשים?
לכן אם זה הו"ק צריך להראות.
וזה נכון לכל עוסק לא רק למלכ"ר. זה הולך למס הכנסה כך שלא הייתי דואג מהעניין של הפרטיות. מבחינת החוק כדי להכיר בכל הוצאה שהי עליך להוציא אותה בפועל מכיסך.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תודה רבה רבה על התשובה!
רציתי לחדד את השאלה:
האם מספיק לכתוב אופן תשלום: הוראת קבע או שחובה להכניס את פרטי חשבון הבנק כולל התאריכים והסכומים?
אשמח לדעת אילו פרטים חייבים להיות בקבלה מבחינת הוראת קבע.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר