שלום רב, בעלי ואני הגשנו לפני יומיים דוח שנתי מקוון למס הכנסה. לאחר ששלחנו אותו באופן מקוון והדפסנו, גילינו טעות קטנה בשני סעיפים. כיצד מתקנים - האם פשוט לשגר דוח נוסף ומתוקן? האם צריך להודיע למס הכנסה איכשהו? תודה!
לבקש ממוקד רשות המיסים *4954 / 1-222-4954 לבטל את הדו"ח ששודר בגלל טעות בנתונים, להמתין לביטול השידור - ולשדר בשנית.
בהצלחה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר