שלום, במהלך השנה החלפתי מקום עבודה. ערכתי תאום מס מחדש, אולם נאמר לי במס הכנסה כי ככל הנראה אהיה זכאי להחזר מס עקב החלפת עבודות באמצע השנה ושינוי השכר. לפי מה שהבנתי, כשארצה להגיש בקשה להחזר מס, אצטרך להביא טפסי 106. טפסים אלה ניתנים רק לאחר תום השנה הקלנדרית. 1) מהמעסיק הנוכחי אקבל טופס 106. מה לגבי המעסיק הקודם? האם גם הוא ישלח לי בסוף השנה טופס 106? ואם לא, מה עושים במקרה זה? 2) איזה עוד מסמכים עלי להביא מלבד תלושי שכר ו 106? 3) איזה טופס של מס הכנסה עלי למלא עבור בקשה זו? 4) במהלך שנה זו אני זכאי לנקודת מס עקב סיום לימודים אקדמאים. האם יש צורך, ואם כן כיצד, לדווח על כך בבקשה להחזר המס? תודה
כפי שציינתי קודם כדאי להתייעץ עם איש מקצוע לרוב זה לא עולה כסף.
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר