אני עוסק פטור ולא מזמן עזבתי מקום עבודה. מנהלת החשבונות שלי גילתה שבמקום שבאותו מקום עבודה לא שילמו עלי מס הכנסה, כל תקופה שבה עבדתי. ויש לשלם את זה. האם זה לא מחובותו של מקום העבודה לשלם את מס ההכנסה ?
ולא על המעסיק. מה גם שסביר להניח כי בטופס 101 לא ציינת שאתה עצמאי
ולכן לא נוכה מס במקור. מנהל חשבונות לא אמור לדעת דברים כאלה, רק איש מקצוע כמו יועץ מס / רואה חשבון מגיש דו"חות לרשויות.
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר