שלום רב! אני בוגר תואר ראשון, הזכאות לתואר משנת 2010. כידוע אני זכאי לנקודת זכות אחת למשך 3 שנים מהשנה העוקבת לזכאות לתואר(כלומר בשנים: 2011-2012-2013) בשנת 2011 קיבלתי נקודת זכות אחת, אחרי שהגשתי את טופס 119 למקום העבודה. השנה,מקום העבודה שלי אמרו לי לגשת לרשות המיסים(מס הכנסה) ולהגיש להם את התעודות על סיום התואר שיאשרו לי שאני אכן זכאי גם לשנת 2012. בשאלות שלי: 1) האם אני יכול לגשת לכל פקיד שומה מטפל במס הכנסה או החזרי מס בכל מקום בארץ ללא קשר למקום שבו אני גר? או שאני חייב לגשת באיזור בו אני גר? 2) אלו טפסים אני צריך להגיש לפקיד השומה? (ידוע לי שאת טופס 119 וכמובן את תעודת הזכאות לתואר ותעודת התואר עצמו - האם צריך עוד טפסים?) 3) האם כל התהליך של קבלת האישור נעשה במקום? או שלוקח להם זמן רב (הם שולחים את האישור בדואר וכו...) ? הבנתי שזה לוקח הרבה זמן - מה שאומר שאני מאבד בכמה חודשים ראשונים של 2012 את נקודת הזיכוי לבוגר תואר. תודה רבה!
לגבי קדימה אני לא בטוח שתצטרך.
לדעתי תקבל את המגיע דרך התלוש.
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר