אני עוסק מורשה, ואני אמור לתת ללקוחותיי חשבוניות מס ידניות. האם עליי לציין בחשבוניות אלה את כל רכיבי התשלום (כלומר, הסכום ללא מע"מ, סכום המע"מ עצמו והסכום הסופי) או שאני יכול להסתפק בציון הסכום הסופי? במידה ואני חייב לפרט את כל הרכיבים כאמור, האם אני יכול לעשות זאת רק לקראת הדיווחים התקופתיים למע"מ כדי לא להיתקע בחישובים של שברירי שקלים ולעכב את הלקוח? תודה
לפי הוראות ניהול ספרים עליך לציין את כל הפרטים בחשבונית
וזה כולל גם את הסכום ללא מע"מ, המע"מ והסכום הסופי.
הנ"ל צריך להופיע גם במקור.
אם החשבונית לא מלאה כמו שצריך ניתן להפעיל סנקציות על אותה חשבונית
עד כדי אי הכרה בהוצאה.
אם אינך מעוניין לעכב את הלקוח תוכל להוציא חשבונית עד 7 ימים מרגע הינתן
השירות ובאם מדובר במלאי עד 14 ימים. אינך חייב להוציא חשבונית באותו רגע.
רק חשוב להדגיש - אם קיבלת כסף עליך להוציא על כך תיעוד באותו רגע.
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר