שלום אני שכיר ויש לי גם תיק במס הכנסה של עסק זעיר (מ 2007) בשנת 2006 קיבלתי דמי אבטלה אשר כניראה בזמנו לשכת תעסוקה טעו בחישובים ובשנת 2010 קיבלתי 3000 ש"ח מלשכת תעסוקה (הם נתנו את לבד ) אשר כוללים ריבית ופיגורים וכל זאת בגלל שהם טעו ולכן מס הכנסה רוצה ממני מס על כך וגם בגלל שאישתי קיבלה את כסף של חופשת לידה בקיצור מס הכנסה רוצה על כל זה מס השאלות שלי הם: 1)האם לשכת תעסוקה לא היה צריך להוריד מס לפני שנותן לי את זה 2)האם המס של דמי אבטלה לא צריך להחשב על 2006 בגלל שהוא שייך ל2006 למרות ששולם ב2010 ואם מס הכנסה לא צריך לפנות לישכת תעסוקה בכדי את מס 3)האם על כסף שמקבלים בעת חופשת לידה (בגלל 3 חודשים שלא עובדים) זה גם ניחשב על כל משהרווחתי בשנת 2010 לצורך מס 4) אמרו לי לבקש לתקן את שומה 2010 ולקזז לי הפסד(הצהרתי יש לי הפסד מעסק) ממשכורת ושאני עוסק פטור יש לי שכר מינימום ואין לי מאיפה לשלם האם זה נכון לעשות כך ואם פרושו של דבר שכל חודש יורדו לי מס הכנסה כסף ממשכורת בתודה מראש אילן 4)
בגדול במקרה שהצגת זה שההכנסה ב2010 יטיב עמך היות והמס מחושב על פני שנתיים ולא על פני 6 שנים.
גש ליעוץ מקצועי עדיף כך.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר