במהלך שנת המס הנוכחית החלפתי 2 עבודות עיקריות (עכשיו אני עובדת בעבודה חדשה שלישית במספר) , נקרא להם לצורם העניין x,y,z ) (בעבודה X עבדתי עד חודש יולי, בעבודה Y עבדתי עד נובמבר ובעבודה Z אני עובדת כרגע) בנוסף בלי שום קשר לעבודה העיקרית אני עובדת בעוד 2 עבודות נוספות (אחת מתחילת השנה והשנייה מחודש ספטמבר) כשהגשתי תיאום מס עידכנתי את כל העבודות הנ"ל מה שיוצר קצת בלאגן. מה שיעצו לי במס הכנסה זה להגיד את הטופס של התיאום מס למעבידים שלי ובסוף שנה להגיש בקשה להחזר מס. עכשיו יש לי מספר שאלות, אשמח לקבל תשובות כי אני באמת לא יודעת ולא מבינה בזה כלום. 1. כשעשיתי תיאום מס עם העבודה העיקרית השניה (לצורך העניין עבודה Y) לא הגשתי את הטופס שהביאו לי ממס הכנסה למעביד שלי כך שהוא לא ניכה לי מס לפי התיאום. השאלה שלי האם שאני אבקש החזר מס אני עלולה להיות חייבת למס הכנסה בעקבות זה? .2. לפי התיאום האחרון (עם העבודה הנוכחית) רשום לי שאם ההכנסה השנתית שלי היא יותר מ6,100 ש"ח אז הם אמורים לנכות לי 30% ומכיוון שעל חודש דצמבר אני כן אמורה לקבל יותר מהסכום הנקוב אז זה אומר שבמשכורת הקרובה יורידו לי 30%? כלומר במקום לקבל 6800 אני אקבל 4700? 4. האם שאני אעשה תיאום חדש בתחילת השנה הכל ישתנה ומהעבודה העיקרית לא יורידו לי אחוז כזה גבוה של מס ועכשיו ההורדה הגבוהה היא בגלל תחלופת העבודה הגבוהה שהייתה לי השנה? 3.מתי אני יכולה להגיש בקשה להחזר מס אמרו לי שרק מאפריל , האם ניתן להגיש בינואר? תודה מראש
בתחילת השנה הבאה לבצע תיאום עדכני.
בברכה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר