אני מתגוררת בדירת עמידר כבר קרוב לשנתיים לפני קבלתי מפתח עמידר חייבה אותי בשיפוצים נרחבים של הדירה היא לא הייתה שמישה ערכתי שיפוצים נרחבים שלא התבקשתי על ידי עמידר כגון צנרת זה בניין שקיים שנים רבות העדפתי להחליף את הצנרת הישנה ולהתקין מערכת חדשה אני גרה בקומה רביעית לפני מספר חודשיים דיירת שגרה בקומה מתחתי פנתה אלי על נזילה ניסינו לפתור לה את התקלה בתקווה שזה יעזור וזה לא עזר היא פנתה למוקד מטעם חברת עמידר הם שלחו נציגים שבדקו וטענו שהבעייה לא ממני הדיירת המשיכה להתלונן על בעייה לאחר מספר רב פעמיים של בדיקות ושלא נמצא בעייה סירבתי להכניס אלי את המוקד כי זה הייה טרטור וזמן אישי שלי בכדי שכל פעם הייה צריך להיות נוכח מישהו בבית הבאתי את הקבלן הפרטי שלי שעשה את הצנרת ולפי חוות דעתו ממני אין שום בעייה ברגע שסירבתי להמשך תהליך מול חברת עמידר הם פנו לעורך דין מטעמם ובמכתבו צויין שאני לא נתתי להם ולו פעם אחת להיכנס מה שזה עזות מצח אותו עורך דין גובה ממני עלות מכתב בסך 100 שקל ומבחינת אתיקה מוסרית לא נראה לי שככה זה אמור לפעול מה עלי לעשות והבעייה השנייה שבחודש 6 הקרוב אני אמורה לערוך חוזה חדש מול עמידר ברגע שאני יסרב לשלם את העלות הם לא יתנו לי חידוש חוזה ויוציאו אותי מביתי עם ילדי ובן זוגי מה לעשות בנידון
החלק השני של הענין הופך את הראשון ללא רלוונטי. יש לך בעיה בפועל ולא בעיה משפטית (כלומר אם לא תשלמי, הם לא יחדשו, אם אכן כך). מעבר לכך קשה לי לראות את אותו עורך דין הולך לנהל מלחמה על אותם 100 ש"ח.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר