שלום רב. בעת החוק לקיצור תקופת רישום bdi האם חברות כרטיסי האשראי יכולים להחזיק במידע פנימי שלהם שהיה להם כבר אודות לקוח שלילי, שלקוח ביקש כרטיס אשראי לפני החוק החדש, ואז לענות בשלילה? תודה. התכוונתי בשאלה שחברת כרטיסי אשראי ייכולים להחזיק במידע פנימי שלהם? זאת אומרת בלי קשר ל- bdi.
רוב הסכויים שחברות האשראי מנהלות מאגרי מידע משלהם ומעודכן על לקוחות שהיה להם פיגורים מסוימים אולם חוק שירות נתוני אשראי החדש אוסר על העברת מידע והשארתו בניגוד לחוק החדש , יתכן שהם שומרים אצלהם תיעוד של לקוחות מסורבים עבר בגלל התיעוד שלהם, זה גם מנוגד לחוק
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר