אהלן, אילו מסמכים צריך להוציא על מנת לעשות רישום ראשון של נכס מקרקעין במינהל האזרחי בבית אל? תודה.
שלום רב.
הנושא מורכב מידי בכדי לענות בתשובה קצרה בפורום, ובכל מקרה מומלץ להיעזר בעו"ד שזה תחום התמחותו.
המסמכים נדרשים לפתיחת ההליך הם:
א. טופס בקשה לעסקה במקרקעין.
ב. יפויי כוח בתוקף.
ג. מפה לצורכי רישום.
ד. אישור תשלום אגרת פתיחת תיק.
ה. כל מסמך אחר שיידרש להשלמת העסקה על ידי רשם המקרקעין.
אשמח לסייע :)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אבינועם גואלמן
053-7931311
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב. ככלל חוק המכר חל גם ביו"ש בהתאם לפסיקת בימ"ש העליון ולכן ודאי שיש לקבלן אחריות כלפיכם בשנת הבדק לתקן. ועם זאת כדאי לדוק את ההסכם והתחייבות הקבלן בו. אם הקבלן לא יתקן, המלצתי היא לבצע בעצמכם ...
המשך תשובה