רוכש דירה ביו"ש ורוצה לבצע רישום מסודר של העברת הזכויות. הבנתי שצריך לבצע רישום מכר במנהל האזרחי. ניתן לשלוח את הבקשה בדואר? כמה עולה הרישום? וכמה זמן בדרך כלל לוקח עד סיום הפרוצדורה?
רישום מסודר של העברת הזכויות במנהל האזרחי מחולק לשני שלבים. שלב ראשון הודעה על העסקה עצמה (טופס יעודי) אותו אדר לשלוח בדואר רשום (ואפילו בפקס, למרות שפחות מומלץ). אין תשלום. השלב השני- לאחר קבלת שטרות העסקה (לוקח בערך חודש ימים) אפשר להחתים את הצדדים לצרף את המסמכים המבוקשים (תלוי בסוג העסקה ובשאלה האם קיימת חברה משכנת) ותוך כה שבועות הזכויות רשומות.
* כמובן שאם יש חברה משכנת (הגשת המסמכים מותנת באישור מאת החברה המשכנת, בהתאם לדרישות של כל חברה וחברה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אבינועם גואלמן
053-7931311
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככלל אין צורך בעו"ד לצורך הגשת היתר בניה חדש או לצורך הרחבת היתר ומספיק להיעזר באדריכל לשם כך. בחטיבה להתיישבות-יש להמציא את המסמכים הבאים: 1 .תשריטים )"גרמושקה" או "הרמוניקה"( – מספר עותקים מקוריי...
המשך תשובה