שלום, בספטמבר האחרון פשטתי את עסק וסגרתי את הנגרייה שהיתה ברשותי. לאחר כחודש התקשר אלי לקוח לגבי בקשה לשירות על ארון עם דלת תקועה. הסברתי ללקוח כי סגרתי את העסק ואין בידי את הכלי העבודה וכן אני כבר עובד בעבודה אחרת. הצעתי לבוא אליו לבדוק את הבעיה כמחווה שירותית וכן אפנה אותו אל בעל מקצוע מקצועי ואמין. מאותו היום הלקוח לא מקבל את תשובתי בטענה שזה לא מעניין אותו שסגרתי את העסק ועלי לתת שירות על מוצר פגום. כביכול עדיין לא עברה שנה והוא טוען זה במסגרת האחריות. האם עלי לחשוש מתביעה איתה הוא מאיים? האם אני יכול למצוא בחוק סעיף בנוגע לפשיטת רגל ואחריות בעקבות כך? אשמח לעזרה, תודה
מאחר ואתה ספקת את המוצר אתה אחראי לו גם עם העסק שלך נסגר ולכן קיים סיכוי שתוגש נגדך תביעה.
מאחר ומדובר בחוב כספי הרי שאם תפנה להליכי פש"ר והלקוח יגיש תביעה ויזכה בפסק דין החוב שלו יצטרף לכלל החובות וכאשר תקבל הפטר במידה ותקבל הפטר תהיה פטור גם מחוב זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין לורן קוסאשוילי
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום סיוון , במקרים כאלו ניתן להגיש בקשה לבית המשפט על אי התייצבות לדיון . במידה ואין לך עו"ד מוזמנת לפנות לייעוץ לורן קוסאשוילי עורכת דין ...
המשך תשובה