אימי בת 84 הופנתה עי רופא עיניים בקהילה אתמול למיון עיניים בבית חולים מסויים על מנת לקבל טיפול של זריקות אבסטיןלעיניים כי ראייתה מדרדרת .הגעתי איתה היום לאותו בית'ח למיון עיניים ועברנו את כל שלבי הקבלה כולל בדיקת רופא עיניים במרפאת חוץ.בסיכום רשמה ואמרה הרופאה שיש הנחייה מבית החולים לא לקבל חולים חדשים כי התורים מפוצציםולא תוכל לקבל זריקות אצלהם .בסיכום רשמה כמה אופציות כמו לחזור לקופח לחפש מקום אחר,לפנות למושלם(ביררתי ואין שירות כזה) .הגעתי למשרד המנכל ,דיברתי עם מנהל פניות הציבור ולאחר הרמת קול הלכתי כשם שבאתי חסרת כל.אמרו שיעשו מאמצים לקבל אותה אך לא מבטיחים.מה עושים במקרה כזה?
בהמשך לאירוע,חזרתי לרופא קופתח למחרת בבוקר והוא נתן הפנייה חדשה לבית חולים אחר . כבר באותו בוקר לקחתי את אימי לשם חיכינו שעות רבות,בסוף הרופא אמר שצריך זריקות בהקדם האפשרי.קבעו לה תור ב-19.8
כלומר מהביקור הראשון 11.8 תמתין 8 ימים לזריקה הראשונה כאשר ההפנייה היתה אמורה להקנות לה טיפול מיידי
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קטי שלום רב,
אני שמח שבעקבות שיחתנו פנית פעם נוספת וקיבלת הפנייה לבית חולים אחר.
אני מניח כי האיחור של ה-8 ימים לא גרם לנזק. ככל שנגרם נזק - ייתכן שיש מקום לשקול בחינת רשלנות רפואית.
בברכה,
אופיר.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר