אני כלקוח משרדכם ממתין כבר כשנה וחודשיים לאחר בקשת האזרחות ועדיין ללא תשובה ושאלתי היא האם זהו זמן סביר להערכתך? בנוסף קיבלתי מהשגרירות כאן בארץ אימייל אשר ניתן לשלוח אליו שאלות בעברית גם לגבי מעקב אחר הבקשה ורציתי לשאול האם זה יראה בסדר שאני רוצה לדעת היכן זה עומד כאשר אני שואל אותם והאם הם יכולים להסתכל על זה באיזה צורה שלילית כלשהי? בכל אופן אני בטוח שכולם כאן כמוני מעריכים מאוד את המענה המהיר שלך כאן ואת העזרה שלך בפרט אז תודה רבה!
בן שלום,
אני יכול לחשוב על דבר כה לא יעיל מצד לקוח של המשרד שלי כמו לשאול שאלה כללית כאן בפורום, כאשר אתה יכול לפנות בעניינך הספציפי בטלפון או מייל למשרד.
מותר הלקוח שלי מהאדם הפשוט הוא בדיוק בנקודה זו. (אני מרשה לעצמי לומר שלפחות מבחינתי, כל הלקוחות שלי מיוחדים!)
ככלל, אני לא ממליץ ללקוחותיי לבצע דברים בעצמם, כי איני סבור שיש בצעדים "פרטיזניים" אלו כל יתרון ויכול גם להיגרם נזק. כמובן שלכל לקוח קיימת הזכות לפעול כראות עינו. אך זו המלצתי.
אתמול לדוגמא, דיברתי עם אשה, שאינה לקוחת משרדי והיא סיפרה לי שניסתה להגיש בעצמה את הבקשה בשגרירות ולטענתה עינו אותה ודיברו אליה בגסות והיא ענתה חזרה. לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שהיא לא עשתה לעצמה ואולי לכולנו שירות טוב בכך.
מקרה אחר עליו שמעתי באותו העניין- בביקורי במשרדי הקונסרבטוריה בליסבון סופר לי על לקוח ישראלי ששלח לפקידה מסוימת מייל עם איום. שוב- מעשה רע לאדם עצמו אך גם לכלל בני ישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ויוני ידיד - ממשרד עורכי דין דוד ידיד
053-9428886
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הי שירן, למעט השאלה האם כדאי, שהיא סובייקטיבית לדעתי, אני סבור שהתשובה לשתי השאלות היא שאת תפני להליך פורטוגלי ואחרי שתקבלי- תגישי גם את ילדייך. אנו מבצעים טיפול דומה למספר לא קטן של משפחות ונשמח ל...
המשך תשובה