לפי מה שנאמר לי ע"י ועד הבית, היזם ביקש נציגים מתוך בעלי הדירות שהם אלה שיהיו תמיד בקשר איתו ושלא כל בעלי הדירות יפנו אליו וישאלו שאלות או יבקשו בקשות. אני מרגישה ממש כמו עיוורת, אני לא מקבלת מידע מלא, הנציגים שאגב לא נבחרו ממש ע"י כל בעלי הדירות אלא יותר התנדבו, הם אלה שנפגשים עם היזם ומדברים איתו ומקבלים את החומרים שהוא מוסר והם לא מעבירים לנו את הדברים בצורה מסודרת ואי אפשר להעביר דרכם שאלות, בקיצור מן טלפון שבור. האם זה נכון להתנהל כך מול יזם? האם זו דרישה לגיטימית של יזם לא לדבר עם כל דייר שרוצה? איך אני יכולה לשתף פעולה עם השכנים שלי כשאני לא מבינה מה הולך ואני לא יכולה לקבל תשובות ברורות ממקור ראשון? מה שגורם לי להתנגד לכל המהלכים האלה. מהן זכויותי במקרה זה? יכולים לחייב אותי לחתום עם יזם שאפילו אנני מכירה ולא פגשתי מימיי? ושאין מי שיענה לי על שאלותי?
שלום רב,
ברצוני להבהיר כי יזם מעדיף לפעול מול נציגות מסודרת מאשר מול בעלי דירות בנפרד דבר שעלול לגרום לסחיטה מצידם. הנציגות היא זו שמרכזת את הבקשות והדרישות. לאור מה שכתבת צר לי שככה מתנהל מו"מ עם היזם בבניין שלכם.
המלצתי לפנות לנציגות שהתנדבה ולהסביר להם שהניך מעריכה ביותר את עבודת הקודש שהם מבצעים אך העובדה שהינך מהלכת בעלטה ואינך מקבלת כל תשובות יוצרת אצלך תחושות קשות ועד שלא יינתן מענה לשאלותיך את לא תחתמי על ההסכם.
בברכה
עו"ד גיא פרבמן
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד נריה כהן
053-9386043
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם זה להסבר על הסכם- אפשר ורצוי ישירות מול עו"ד אם יש חוסר הסכמה מסחרי או רצון לתקן דברים בהסכם- רצוי מול הנציגות...
המשך תשובה