לפני כחודש ימים קניתי עדשות מגע אצל "אופטיקה כהן" סניף קריית מוצקין דרך גרופון. הגעתי עם הגרופון לחנות, מלבד יחס מזעזע ומשפיל עקב הגעתי עם גרופון, נאמר לי כי הגרופון לא כולל בדיקת ראייה, שיש לבצע בדיקת ראייה מיוחדת לעדשות מגע, דבר שלא מצוין כלל בגופון! בנוסף, לפני קניית הגרופון התקשרתי לסניף ולא צויין הדבר. האופטימטריסטית של החנות הגיעה ואמרה כי אין צורך לבצע בדיקת ראייה אלא העדשות ייעשו לי על פי משקפי הראייה שעשיתי בחנות זמן קצר לפני. העדשות מגע הוזמנו לי, שלקחתי אותם מוכרת החנות אמרה כי יש אחריות על העדשות מגע במידה ולא יתאימו לי. לאחר שימוש בעדשות מגע הן לא התאימו לי כלל במידה ולא ראיתי איתם טוב, גם לאחר ניסיון ממושך. חזרתי לחנות ונאמר לי כי אין מה לעשות וכי זאת בעיה שלי. לאחר דיבורים מרובים והתעקשות מצידי נאמר לי כי יתנו לי עדשות מגע ניסיוניות (ללא בדיקת ראייה), אכן היו טובות לי, ביקשתי להזמין את העדשות הללו, נאמר לי כי זה בתוספת תשלום. פניתי לגרופון והם מתנערים מכל אחריות. אני מעוניינת להתייעץ בשני דברים, 1. הגרופון מציין דברים שקרים וחצאי מידע שמאוד חשובים לקנייה. האם יש הטעיית לקוח בדברים שהם פירסמו בגרופון לעומת מה שניתן בפועל בחנות? 2. לאחר בירורים בנושא, ראיתי מידע רפואי כי קניית עדשות מגע מחייבת בדיקת עיניים קפדנית והתאמת העדשות. דבר שלא נעשה כלל באופטיקה כהן, בשום שלב. האם קיימת רשלנות רפואית? שכן עדשות מגע הם מוצר רפואי. אשמח לעזרתכם. תודה רבה
שלום רב
תביעת רשלנות רפואית מוגשת בדרך כלל עבור נזק גוף. במקרה שלך נשמע שאתה זקוק לעיצה של עו"ד שעוסק בהגנת הצרכן ולא רשלנות רפואית.
בהצלחה
איילת
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר