אהלן אני משמש כפרילנסר בתחום ההייטק, לאחרונה מצאתי עצמי בסיטואציה שבה פרויקט מתעכב ממספר סיבות, חלקן אשמתי (התקלות בבעיה שהצריכה יותר זמן מהצפוי) וחלקן אשמת הלקוח - עיכוב בהעברת חומרים, שינויים של הרגע האחרון כאשר הכל גמור, ואף סירוב לבצע בדיקה מקיפה של הלקוח לאישור במשך שבועות ללא סיבה הנראית לעין. לאחרונה בכל הזדמנות שבה נדרש שינוי בפרויקט, קטן או גדול, אני מוצא עצמי מאוים בתביעת נזקים מצד הלקוח. התנסחויות כגון 'עשה זאת מיד או שאתבע אותך על עשרות אלפי שקלים בגין נזקים שגרמת לי' וחלקן אף בצורה בוטה יותר. חשוב לציין כי כל היקף הפרויקט הינו אלפי שקלים בודדים, ובנוסף שאמנם אכן יש עיכוב אך גם התוכן מצד הלקוח לא היה מוכן במהלך התקופה ולכן אין סיכוי כי עקב העיכובים נמנע ממנו לפרסם המוצר -שהרי לא היה מוכן. האם אכן יש פה עילה להגיש נגדי תביעה? ומצד שני האם יש לי עילה להגיש תביעה מנגד? איומים? סחיטה? תודה מראש, דניאל
לאור המתואר אמליץ לפנות לייעוץ אישי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם ניתן לקבל בגדול מעט מידע על הסיטואציה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי הסכם העסקה כדי להשיב לשאלתך. ארתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה