בוקר טוב, לעסק שלי קוראים פרונטלי - מנהלת המשרד, במסגרתו אני נותנת ייעוץ וניהול אדמיניסטרטיבי במיקור חוץ לעסקים. לקוחה חדשה עמה התחלתי לעבוד בחודש דצמבר, לפי שעות (יש בינינו חוזה עליו הסכמנו אך לא חתמנו). ב-5.1.15 שלחתי אליה חשבון ראשון על סך 413 ש"ח כולל מע"מ וב-1.2 שלחתי חשבון נוסף ע"ס 177 ש"ח, אותם אמור היתה לשלם בהעברה בנקאית. החלו בינינו חילופי מיילים, ראשית טענה שאין לה אפשרות לבצע העברה בנקאית. ביקשתי שתפקיד כסף לחשבוני וזה לא קרה עד היום. היו מצידה תחילה תשובות שהיא עסוקה ולא הספיקה אבל לא שכחה ומודה לי על הכל וכו'... ולאחר מכן פשוט לא עונה להודעותיי במייל, בוואטסאפ ובפייסבוק. אשמח לדעת כיצד עלי לפעול כעת על מנת שתשלם לי את שכר עבודתי. מודה מראש על תשובתך. טליה
טליה שלום,
מומלץ לשלוח לה מכתב טרם נקיטת הליכים. עלייך לפנות לייעוץ אישי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום רצוי להיות ליצור קשר לקבלת ייעוץ מעו"ד בטרם תחתום הסכם עם החברה לאור הנסיבות שהעלית , מאחר וההסכם אמור לשקף את כל בסיס הסכמות שהתגבשו בין הצדדים וקושר אותם לאמור בו .לעצם העניין הזכויו...
המשך תשובה