שלום, הנני מעצבת גרפית. התקשרתי מול חברת מחשבים שמולם ביצעתי שלושה פרויקטים משותפים (2 שאני נתתי שירות, 1 שקיבלתי שירות). שלושת הפרויקטים נמצאים ב-95% סגירה, התחילו לפני חצי שנה כאשר לא נחתם חוזה לאף אחד מהם, ולאף אחד מהם לא הועברה מקדמה. לפני חודש וחצי הוצאתי חשבונית עבור פרויקט אחד. הדבר הוביל לכך שהלקוח טען שזה אינו הסכום שקבענו והוא מקפיא את העבודה ומבקש התקשורת במייל. לכל זה חשוב לציין שהלקוח אינו היה זמין טלפונית עבורי במהלך החודש האחרון, לא חזר לשיחות והודעות שהשארתי. בהמשך לכך הוא מציג תמונה שבה אני פגעתי באווירה והוא מבקש שנתכתב במייל ולא בטלפונים. כעת - אני מעוניינת להביא לסיום הפרשיה, אך אני מרגישה מותקפת שלא בהגינות. כיצד עלי לפעול?
לא ברור מה השאלה המשפטית הנובעת מדברייך הכתובים, בכל מקרה כל מחלוקת בדבר מחיר העבודה שהוסכם ולא שולם יבוא להכרעת בית הדין לעבודה ככל שהעניין נוגע ליחסי עבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי דלית, יש לראות את ההסכם שנחתם בינך לבין המזמין בכדי לענות על השאלה. את מוזמנת ליצור קשר עם משרדי המספר שלי מצוין בעמוד שלי באתר ...
המשך תשובה